Call Center

Call Center / Wachtrij systeem

Is een schitterende feature die zowel de klantvriendelijkheid als de efficiency op uw kantoor ten goede zal komen is het wachtrij systeem.

Inkomende gesprekken worden door de Auto Attendant aangenomen en doorgezet naar een wachtrij (met muziek / wachttoon / tekst) die één telefoon of een groep van telefoons bedient (uw ‘callcenter’).

U bepaalt zelf welk nummer dit is en hoeveel gelijktijdige gesprekken uw callcenter kan afhandelen.

U stelt zelf de gemiddelde gespreksduur in en uw wachtende bellers worden netjes geïnformeerd over aantal wachtende voor hen en de verwachte wachttijd.

Gedurende het wachten wordt de door u geplaatste audiofile afgespeeld.

 Om de inkomende gesprekken op een goede manier af te handelen, ook bij drukte, kunt u gebruik maken van de geavanceerde wachtrij.

Welkomstboodschap, aankondiging positie in de wachtrij, comfort massage, escape naar voicemail en overflow zijn enkele features waarmee u uw bereikbaarheid kunt verbeteren.

Uw medewerkers hebben op verschillende manier de status van de wachtrij inzichtelijk en bepalen zelf hun persoonlijke status zodat er geen gesprekken verloren gaan.

En heeft u wel eens overwogen om uw klanten te verwelkomen met een HD-video boodschap?

Ook dit is mogelijk met onze call center oplossing.